על הצביעות וההתחסדות בצורך להקמת ועדת חקירה בעניין המשט

 

תושבים יקרים,

 

להווי ידוע כי ביום 31.5.10 לפנות בוקר שלחה מדינת ישראל את חיילי צבא הגנה לישראל, באמצעות היחידה המובחרת של שייטת 13, לבצע פעולה חוקית הן לפי הדין הישראלי והן לפי משפט בינלאומי פומבי לאכוף הסגר חוקי המוטל על רצועת עזה אשר נשלטת בידי ארגון טרור – חמאס אשר אין חולק כי הינו ארגון טרור רצחני בלתי לגיטימי הפוגע, ביודעין ובמכוון, במשך שנים באוכלוסיות אזרחיות חפות מפשע, אינו מכיר בישראל.

כל זאת לאחר שאוניות המשט התבקשו, ע”פ דין, באמצעות אוניות של חיל הים ובדרכי שלום, לשנות את נתיבם ולהגיע אל נמל אשדוד – אך סרבו, באופן שאילץ את חיילי צה”ל לעלות על סיפון האוניות.

למרבה החומרה נתקלו חיילי צה”ל, בלב ים, בהתנגדות אלימה וחמושה מצד מי אשר אין אלא לכנות כ”טרוריסטים”, למרות שהגדירו עצמם, תוך שהם מנסים לשטות ולהוליך שולל את העולם כולו, כ”אנשי שלום” אך דובר באנשי טרור חמושים רצחניים אשר בקשו לחבור אל “ראש הנחש” אל שלטון הטרור, הבלתי לגיטימי , של החמאס בעזה. כל זאת בחסות תורכיה – מדינה אימפריאליסטית מוסלמית קיצונית אשר למרבה הצער נראה כי פניה, ופני מנהיגיה רוחשי הרעות, אל “ציר הרשע” של חמאס – איראן – סוריה

אנשי הטרור הנ”ל בצעו עבירות פליליות חמורות נגד מדינת ישראל ונגד חיילי צה”ל אשר כפי שיפורט דינם על פי חוק מיתה או מאסר עולם. בכלל כך, הותקפו חיילי צה”ל במוטות ברזל, באלות, בסכינים ואף הותקפו בנשק חם. חייל צה”ל אף הושלך מן הסיפון תוך שהוא נחבט בראשו.כל אלו, יחד עם מצבור כל הנשק שנתגלה מעלה ומוכיח בבירור כי לא משט שלום בפנינו אלא חבר טרוריסטים נפשע.

היה מקום למצות עם המחבלים את מלוא חומרת הדין כמתבקש וכמתחייב משלטון החוק ולנוכח מעשה הטרור הנפשע והפגיעה הקשה בריבונות מדינת ישראל ובחיילי צבא הגנה לישראל ולא לשחררם. אף אם העבירות הפליליות הנפשעות בוצעו, לכאורה, מחוץ למימיה הטריטוריאלים של מדינת ישראל, ועל אוניה שאינה נושאת דגל ישראל אלא דגל תורכיה, ומוגדרת לפי חוק העונשין כ”עבירת חוץ” הרי קמה סמכות להעמיד הטרוריסטים לדין פלילי במדינת ישראל לפי חוק העונשין תשל”ז 1977 .

ברור כי בנסיבות אלו כל קריאה לכינון ועדת חקירה אינה אלא צביעות והתחסדות, שכן אם יש להקים ועדת חקירה היא הרי היא על פגיעה בחיילי צה”ל אשר חרפו נפשם והפכו להפקר על הספינה, על פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל אשר אכפה הסגר חוקי של שלטון טרור אשר טרוריסטים בקשו לחבור אליו.

 

הצביעות וההתחסדות בקריאה להקמת ועדת חקירה היא ברורה ומטרתה חנופה ונשיאת חן בעיני גוף טרור רצחני, אשר השתלט על הרצועה באופן לא חוקי, טבח ורצח באחיו מהפת”ח, ירה אלפי טילים לעבר ערים אזרחיות, רצח מאות אזרחים ישראלים חפים מפשע, מחזיק בניגוד לדין הבינלאומי חייל ישראלי, וכל זאת מסיבות של אינטרסים אישיים וקרבה ללאום ודת החולשים על מקורות הנפט בעולם .

היה מקום להקים ועדת חקירה על כי צפון קוריאה השמידה אונייה של שכנתה, מחזיקה פצצות אטום, סוחרת בנשק המוני עם ארגוני טרור, איראן וסוק , היה מקום להקים ועדת חקירה איך החריש העולם שעה שאיראן מצטיידת בפצצות אטום ומאיימת על יציבות מזרח התיכון בפרט והעולם בכלל. היה מקום להקים ועדת חקירה כיצד צפון קוריאה, שהיא חלק צריר הרשע, מספקת לאיראן כללי נשק ואמצעים לכינון כור גרעיני. יש מקום להקים וועדת חקירה כיצד רומס המשטר האיראני זכויות אדם של אזרחיו הוא אשר נטבחים ברחובות על ידי המשטר.

היה ויש מקום להקים ועדת חקירה כיצד תורכיה, טבחה במיליונים בכורדים, בארמנים, בקפריסאים, משטר שכבש את ארץ ישראל, וכיצד חברה לגוף טרור שאינו מוכר ע”י הקהילה הבינלאומית. יש מקום להקים ועדת חקירה כיצד סוריה, שהיא חלק מציר הרשע, פועלת להקים כור אטומי תחת אפו של העולם. יש מקום להקים וועדת חקירה על כי בצרפת ובפריז דמם של היהודים, לא פעם, הפקר. היה מקום להקים ועדת חקירה על רצח עם באפריקה ועל רצח עם ברוסיה ובקווקאז, אך לא וועדת חקירה על כי חיילנו מגנים על מולדתנו הקדושה.

אלו אך דוגמאות המלמדות עד כמה צבועה ומתחסדת קריאת הקהילה הבינלאומית להקמת ועדת חקירה ועלינו לעמוד איתנים ומאוחדים מולך כל הקמים עלינו – מבית ומחוץ.

לסיום, ולהבדיל, אנו מבקשים לאחל לכל התלמידים והסטודנטים בהרצליה היוצאים לחופשת הקיץ – חופשה פורייה ונעימה.

שלכם בברכה נאמנה

ד”ר שמואל סעדיה עו”ד

יו”ר תנועת הרצליה למען תושביה.