ייצוג בשני הליכים משפטיים נגד חברת וייז מובייל בע”מ

בבית משפט השלום הוגשה   באמצעות ד”ר שמואל סעדיה עו”ד   תביעה תקדימית נגד חברת וייז מובייל בע”מ.  בתביעה שהוגשה נגד חברת וייז טען ד”ר שמואל  סעדיה עו”ד כי הפניית כלי רכב מכביש החוף, אחד מהצירים המרכזיים  במדינת ישראל, אל רחוב שהוא ליבה של שכונה שקטה ושלוה, ונועד לשרת את תושבי אותה שכונה,   מהווה מטרד ופוגע ברווחתם ואיכות חייהם של התושבים.

עוד עולה מהתביעה שהגיש ד”ר שמואל סעדיה עו”ד   כי נעשו פניות הן לעיריית הרצליה והן לשר התחבורה  ולגורמים נוספים. בסופו של דבר חדלה חברת וייז להפנות רכבים אל  רחוב נורדאו וראו בלינק את העתירה ופסק דין שניתן בעניין. בימים אלו מייצג ד”ר שמואל סעדיה עו”ד בתביעה נוספת בעניין הפניית רכבים לרחוב נוסף בליבה של העיר.

ראה פרסום באתר MAKO:

“בתביעה, שהוגשה באמצעות עו”ד-ד”ר שמואל סעדיה, תושב הרצליה ויו”ר העמותה העותרת – נטען כי במקום לנתב את הרכבים הנוסעים על כביש החוף לכיוון צפון להמשיך ולנסוע בהמשך דרך חיפה, מנתבת האפליקציה את הרכבים להיכנס את תוך שכונת הרצליה ב’, “באופן שביום אחד הפכה, עקב ההתנהלות של ווייז, שכונה שקטה שלווה לעורק תנועה מרכזי”.

התנהלות זו, נטען, גורמת לתושבי השכונה מטרדים רבים, ובין היתר גורמת למפגעים סביבתיים, לפגיעה איכותית באיכות החיים של התושבים ולפגיעה בחופש התנועה.”

ראו   גם בעיתון הארץ

” בנובמבר 2016 עתרה  עמותת ” הרצליה למען תושביה” נגד חברת WAZE  ומשרד התחבורה .. בדרישה שיאסור על החברה לנתב נהגים מכביד החוף  דרך רחוב נורדאו בעיר..”

ד”ר שמואל סעדיה עו”ד – תביעה נגד וויז by שמואל סעדיה on Scribd