ייצוג בעתירה בעניין חוות הגז והדלק בפי גלילות

במסגרת הליך משפטי נגד טייקונים של   חברות הגז והדלק , הצליח ד”ר שמואל סעדיה עו”ד להביא לסגירת חוות הגז והדלק של פי  גלילות אשר סכנו חיי מאות אלפי בני אדם בצפון תל אביב ובשרון. ראו את הפרסום בגלובס בו מובאים מדברי ד”ר שמואל סעדיה עו”ד:

“עו”ד שמואל סעדיה עתר היום (ג’) לבג”ץ נגד שר התשתיות והאנרגיה, אריאל שרון, שר הבריאות, יהושע מצא, השר לאיכות הסביבה, רפאל איתן, ואחרים, בבקשה להורות את העתקת אתר פי גלילות ממקומו, בשל היותו סיכון בטיחותי. סעדיה אומר כי את העתירה הוא מגיש כפעיל ציבור המשתתף באירגונים ציבוריים שונים.

לדברי סעדיה, אתר פי גלילות מאכסן אלפי טונות גז ומיליוני ליטרים של דלק, היושבים על הפקק הגדול ביותר במדינה, ברמת אביב ג’, ועלולים להתפוצץ. טעות אנוש באזור כה צפוף עלולה לגרור את הקטסטרופה הגדולה במדינה. באתר פועלות שתי חברות: פז גז ואמישרגז, ובמקום 14 מכלים ענקיים שבהם מאוכלים 150 מיליון ליטרים דלק. עוד מחזיקות שתי החברות מכלים, המכילים ביחד כ-1,000 טון גז.”

 ראו גם   את הפרסום באתר האינטרנט של עיתון הארץ:

” בית הדין הגבוה לצדק  הורה אתמול למדינה לדווח לו  בתוך שלושה חודשים על הפעולות שננקטות  להעברת חוות הגז בפי גלילות… החלטת בג”צ התקבלה בתום דיון  בעתירתו של ד”ר שמואל סעדיה עו”ד.. אשר עתר נגד הממשלה, הרשויות המקומיות  שגובלות באתר ובחברת הגז בדרישה לפנות לאלתר את חוות הגז לאתר אחר”