ניצחון לתקשורת: ייצוג משפטי של העיתונאי מר צבי אייל

משרד ד”ר שמואל סעדיה עו”ד מייצג את העיתונאי הוותיק מר צבי אייל – אשר הינו מוותיקי העיתונאים בישראל ומילא מארג תפקידים ובכללם כדובר מוזיאון תל אביב, דובר אוניברסיטת תל אביב וכראש ענף פרסום והסברה , כיהן כשליח הסוכנות היהודית בעיר ניו יורק ועסקת בהעלאת עולים לארץ, ראש המחלקה ליחסי ציבור והסברה באוניברסיטת חיפה, דובר הסוכנות היהודית בארץ ובעולם וראש ענף עיתונות ויחסי ציבור, שימש כ”קצין עיתונות” בהתנדבות של חמש מכביות, ארבעה קונגרסים ציוניים ועוד. משרד ד”ר שמואל סעדיה עו”ד, אשר מייצג בתביעות רבות של לשון הרע, בייחוד בייצוג אנשי ציבור, מייצג את מר צבי אייל בתביעת לשון הרע אשר נתבע ע”י ראש המועצה היוצא של כפר שמריהו, מר דרור אלוני – בנה של חברת הכנסת והשרה לשעבר שולמית אלוני ז”ל.

לוטה פרוטוקול דיון של כבוד בית משפט בהרצליה – המדבר בעד עצמו. ד”ר שמואל סעדיה עו”ד וצוות משרדו ייצגו עיתונאי ותיק ובכיר בשרון – מר צבי אייל,  אשר נתבע בתביעת לשון הרע ע”י ראש המועצה היוצא של כפר שמריהו מר דרור אלוני בטענה כי העיתונאי הוציא, כביכול,  לשון הרע בכך שכתב שמר אלוני נכשל בתפקידו.

כפי שטען  הביא והוכיח  ד”ר שמואל סעדיה עו”ד  בפני כבוד בית משפט, הרי   מבקר המועצה קבע כי היו כשלים בתפקוד ראש המועצה היוצא  וכן טען ד”ר שמואל סעדיה עו”ד כי העיתונאי הנתבע פעל במסגרת סיקור עיתונאי הוגן. עוד טען ד”ר שמואל סעדיה עו”ד  כי יש בתביעה כדי לפגוע בחופש העיתונות .

כבוד בית משפט בקבלו את טיעוניו של ד”ר שמואל סעדיה עו”ד הביא את הצדדים לדחייתה של התביעה.    בכך הצליח ד”ר שמואל סעדיה עו”ד להדוף את תביעתו של ראש מועצת כפר שמריהו נגד העיתונאי צבי אייל   דבר המהווה נצחון ענק לתקשורת ולחופש העיתונות.

פרוטוקול  אלוני – צבי אייל